پنتاگون احتمال فرازمینی بودن اشیاء پرنده در کانادا را رد نکرد ، پای موجودات فضائی در میان است؟

به گزارش مجله کامسا، رئیس مرکز فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی با بیان اینکه مطمئن نیستند اشیاء پرنده روزهای اخیر در آسمان بالن بودند، احتمال وجود منشأ فرازمینی برای آنها را رد نکرد.

پنتاگون احتمال فرازمینی بودن اشیاء پرنده در کانادا را رد نکرد ، پای موجودات فضائی در میان است؟

به گزارش خبرنگاران، پدیدار شدن اشیاء پرنده ناشناس در ارتفاع بسیار بالا در آسمان کانادا، که اعزام جنگنده های آمریکایی و کانادایی برای سرنگونی آنها را در پی داشت، باعث شد پنتاگون به فرضیه فضائی بودن آنها روی بیاورد.

گلن فن هرک رئیس مرکز فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی (نوراد) طی نشست خبری احتمال وجود منشأ فرازمینی برای اشیاء پرنده ای که طی روزهای اخیر در آسمان کانادا منهدم شد را رد نکرد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، فن هرک در پاسخ به سوال رسانه ها درباره احتمال دست داشتن موجودات فضائی در این اشیاء پرنده گفت: من پاسخ این سوالات را به سازمان های اطلاعاتی و ضداطلاعاتی واگذار می کنم تا تصمیم گیری کنند. اما شخصاً در این مرحله هیچ منشأیی را رد نمی کنم.

وی در ادامه توضیح داد: ارتش آمریکا هنوز نتوانسته مشخص کند که چه چیزی اشیاء پرنده ناشناس را در آسمان نگاه داشته بود و مطمئن نیست که آنها بالن باشند. ما به ارزیابی هر تهدید فوری یا تهدید بالقوه که به آمریکای شمالی نزدیک شود و تلاش برای شناسایی آنها ادامه می دهیم.

طبق این گزارش، این نظامی ارشد آمریکایی همچنین افزود: من قادر به توضیح اینکه چگونه آنها در آسمان شناور بودند، نیستم. شاید محفظه ای پر از گاز یا نوعی سیستم پیشرانه ای یا چیزی شبیه آن داخل آنها قرار داشت. با این حال، مشخص است که با چیزی در میان آسمان شناور بودند.

پیش از این نیز شبکه سی ان ان به نقل از خلبان های جنگنده هایی که برای سرنگون کردن اشیاء پرنده ناشناس در آسمان کانادا طی روزهای اخیر اعزام شده بودند، گزارش داد که آنها از طریق مشاهده بصری نتوانسته بودند تشخیص دهند که موتورهای پیشران یا هرچیزی که آنها را در آسمان نگاه داشته، در کجای آن اشیاء واقع شده است.

بامداد امروز هم رسانه های آمریکایی گزارش دادند که نیروی هوایی این کشور یک شئ پرنده ناشناس دیگر را بر فراز دریاچه هورون در مرکز کانادا-آمریکا ساقط کرده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1258

به "پنتاگون احتمال فرازمینی بودن اشیاء پرنده در کانادا را رد نکرد ، پای موجودات فضائی در میان است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون احتمال فرازمینی بودن اشیاء پرنده در کانادا را رد نکرد ، پای موجودات فضائی در میان است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید