پیرلو: رونالدو منتظر پاسخ تست کروناست

به گزارش مجله کامسا، سرمربی یوونتوس بیان کرد ستاره پرتغالی تیمش در انتظار پاسخ تست کرونا است و پس از آن در رابطه با حضورش در ملاقات برابر بارسلونا تصمیم گیری خواهد شد.

پیرلو: رونالدو منتظر پاسخ تست کروناست

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا و به نقل از آس، یوونتوس چهارشنبه شب در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا میزبان بارسلونا است. آندره آ پیرلو در نشست خبری پیش از بازی گفت: فردا (چهارشنبه) معین خواهد شد می توانم چه بازیکنانی را در اختیار داشته باشم. در حال حاضر دی لیخت و کیه لینی ما را همراهی نخواهند کرد و شرایط بونوچی پس از آخرین تست معین می گردد. کریستیانو رونالدو هم در انتظار پاسخ PCR است.

سرمربی یوونتوس در ادامه به تیم حریف اشاره نمود و گفت: بارسلونا تیم قوی است و از بازیکنان فوق العاده ای بهره می برد. باید تمرکز داشت . می دانیم بازی سختی خواهد بود. در حال ساخت یک تیم هستیم و از همه مهم تر این است که امتیاز از دست ندهیم.

سرمربی ایتالیایی اضافه نمود: همه بازیکنان می خواهند در چنین بازی حضور داشته باشند. فرصت بازی مقابل یک تیم خیلی مهم داریم. می خواهیم ارزش خود را نشان دهیم. احترام زیادی وجود دارد. می دانیم که بارسا، جرارد پیکه و فیلیپ کوتینیو را در اختیار ندارد. با این حال این ملاقات نشان خواهد داد در کجا قرار داریم.

پیرلو درباره احتمال حضور رونالدو در بازی فردا اظهار کرد: پیش از هر چیزی باید جواب تست ها معین گردد. اکنون نمی دانم. رونالدو منتظر پاسخ PCR است. زمانی که آن ها را داشته باشیم همه چیز برایمان روشن می گردد. حداقل انتظارم این است که او را در اختیار داشته باشم تا بتواند چند دقیقه بازی کند.

سرمربی یوونتوس در خصوص افت لیونل مسی گفت: او بخشی از تاریخ فوتبال مدرن است. در کنار رونالدو کارهای فوق العاده ای انجام داده اند. فردا برای اولین بار به عنوان سرمربی برابرش قرار می گیرم. احترام زیادی برایش قائل هستم و امیدوارم بهترین شب خود را تجربه نکند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 345

به "پیرلو: رونالدو منتظر پاسخ تست کروناست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: رونالدو منتظر پاسخ تست کروناست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید