پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 20 شهریورماه 1401

به گزارش مجله کامسا، امروز آسمان تهران آفتابی است و دما در طول شب از بیست و یک درجه به مرور و در طول روز به سی و سه درجه می رسد.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 20 شهریورماه 1401

به گزارش خبرنگاران؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز های آینده آسمان تهران آفتابی خواهد بود.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما 31 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (20 شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای 21 و حداکثر دمای 31 درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (21 شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 31 درجه سانتیگراد و برای روز سه شنبه (22 شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای 23 درجه و با حداکثر دمای 33 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

شرایط آلودگی هوای تهران؛ هوای تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه های حساس

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای مرکز هم اکنون (19 شهریورماه) 95 و در آستانه شرایط ناسالم برای گروه های حساس واقع شده است.

آلاینده شاخص هوای تهران طی 24 ساعت گذشته ازن با میانگین 95 بود و میانگین کیفیت هوای مرکز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس نهاده شد.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور برای چند روز آینده

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی و رضوی، آذربایجان شرقی، سمنان و تهران بارش باران و رخ می دهد.

بعلاوه در ارتفاعات واقع در هرمزگان و فارس در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده رخ خواهد داد. در شرق و شمال شرق، بخش هایی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید، بعلاوه در ایلام و خوزستان در بعضی ساعات سرعت وزش باد افزایش می یابد که خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

منبع: فرارو
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1184

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 20 شهریورماه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 20 شهریورماه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید