گل محمدی: لیگ تعطیل گردد مربیان و بازیکنان ضرر می نمایند

به گزارش مجله کامسا، یحیی گل محمدی بعد از برگزاری نشست با مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه گفت: به صورت هفتگی جلسه برگزار می کنیم. امروز صحبت های مان در خصوص شرایط تیم و بازیکنان بود و امکاناتی که برای انجام تمرینات ضروری است. این جلسات پابرجاست و کار های مان را با یکدیگر همانند جلسه امروز هماهنگ می کنیم.

گل محمدی: لیگ تعطیل گردد مربیان و بازیکنان ضرر می نمایند

وی درباره شرایط استوکس مطرح نمود: این بازیکن باید به تمرینات می آمد که نیامد. شرایط او پیچیده است و مسئولان حقوقی باشگاه در این مورد پیگیر هستند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می گردد لیگ فقط به خاطر پرسپولیس برگزار خواهد شد و این تیم مورد حمایت قرار می گیرد، توضیح داد: نمی دانم منظور شما از حمایت چیست. فکر می کنم بیشتر بحث مدیریت مهم است. احتیاج نیست هزینه خاصی صرف موارد بهداشتی گردد. هر بازیکن برای هر ماه شاید احتیاج باشد 3 یا 4 میلیون هزینه تست کرونا کند. حتی اگر باشگاهش هم نداشته باشد خود بازیکن و مربی حاضر است برای سلامتی خود این تست را بدهد.

گل محمدی اضافه نمود: تعجب می کنم از اینکه بعضی باشگاه ها عنوان می نمایند هزینه دریافت تست کرونا از اعضای تیم مان را نداریم. به نظرم آنها بیشتر به این سمت فرار می نمایند که برای ادامه مسابقات لیگ هزینه ننمایند. آیا باشگاه هایی که دنبال تعطیلی لیگ هستند حاضرند پول قرارداد بازیکنان شان را بدهند؟ ممکن است ویروس کرونا تا 6 ماه دیگر ادامه داشته باشد و در آن صورت باشگاه ها حاضر خواهند شد تا نیم فصل آینده دستمزد بازیکنان و مربیان خود را بپردازند؟

وی یادآور شد: مدیران باشگاه هایی که به تعطیلی لیگ اصرار دارند می خواهند زرنگ بازی درآورده و به همین دلیل بعضی مربیان و بازیکنان هم آنها را همراهی می نمایند که عجیب است. اگر لیگ تعطیل گردد همه بازیکنان و مربیان متضرر خواهند شد. اگر قرار باشد فقط فوتبال تعطیل باشد مطمئن باشد فقط ما هستیم که ضرر می کنیم چرا که تقریبا همه مشاغل در شرایط فعلی آغاز به کار نموده اند. اداره ها، مترو، اتوبوس، شرکت های هواپیمایی که خیلی با مردم سر و کار دارند و شغل شان هم خطرناک است کارشان را آغاز نموده اند. فکر نمی کنم فقط بخواهند فوتبال را تعطیل نمایند. چیزی که مهم است اینکه سریع باید امکانات بهداشتی را برای باشگاه ها فراهم نمایند. از فدراسیون پزشکی گلایه دارم که چرا بعضی تیم ها بدون اینکه جواب تست شان بیاید تمرینات خود را آغاز کردند که این کارشان خلاف قانون بود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص آخرین شرایط بشار رسن و کریستین اوساگونا اظهار داشت: رسن قرار است تا شنبه و یکشنبه هفته آینده به تهران برسد. صحبت کردیم تا بحث های اقتصادی او هم حل گردد. متاسفانه برای اوساگونا پروازی از نیجریه وجود ندارد و در این مورد فقط باید منتظر ماند تا مشکلش حل گردد.

گل محمدی در واکنش به این سوال که آیا بهتر نبود یک آزمایشگاه را برای تست کرونا انتخاب می کردند، گفت: فدراسیون باید خیلی قوی ظاهر می شد و سر تصمیمات خود می ماند. بعضی دنبال این هستند که ماهیت لیگ و فوتبال را خراب نمایند و دانسته یا ندانسته دارند به فوتبال کشورمان ضربه می زنند. فکر نمی کنم در مراکز بهداشتی کیت های تقلبی وجود داشته باشد و وزارت بهداشت در خصوص آزمایشگاه ها و اعتبارشان بهتر می تواند صحبت کند.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 93

به "گل محمدی: لیگ تعطیل گردد مربیان و بازیکنان ضرر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: لیگ تعطیل گردد مربیان و بازیکنان ضرر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید