یورو 2020، اسپانیا باز هم در خانه متوقف شد، حسرت برد بر دل ماتادورها ماند

به گزارش مجله کامسا، دیدارهای دور دوم مرحله گروهی رقابت های یورو 2020 با ثبت یک تساوی دیگر در کارنامه تیم ملی اسپانیا در بازی مقابل لهستان به خاتمه رسید.

یورو 2020، اسپانیا باز هم در خانه متوقف شد، حسرت برد بر دل ماتادورها ماند

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از دور دوم مرحله گروهی رقابت های یورو 2020، شب گذشته (شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در گروه E، تیم های ملی اسپانیا و لهستان در استادیوم کارتوخای شهر سویا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک انتها یافت.

در این بازی اسپانیایی ها با گلزنی آلوارو موراتا در دقیقه 25 پیش افتادند اما روبرت لواندوفسکی در دقیقه 54 کار را برای لهستانی ها به تساوی کشاند. اولین گل اسپانیایی ها در جام شانزدهم را آلوارو موراتا را با اثری گذاشتن روی توپ شلیک شده از سوی جرارد مورنو گذاشت به ثمر رساند که در ابتدا با رأی یاری داور بازی مردود اعلام شد اما در ادامه VAR سلامت این گل را تأیید کرد. بعلاوه در این بازی جرارد مورنو که سازنده گل اول شد، یک پنالتی اسپانیایی را به هدر داد. لهستانی ها هم با گلزنی روبرت لواندوفسکی در دقیقه 54 کار را به تساوی کشاندند. لواندوفسکی با این گل اولین بازیکن تاریخ لهستان لقب گرفت که در سه دوره از رقابت های یورو گلزنی نموده است.

اسپانیا اگرچه در این بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و از هر نظر بهتر از میهمان خود کار کرد اما موقعیت هایش را که در بیشتر آنها توپ به آلوارو موراتا می رسید، یکی پس از دیگر به هدر داد.

با این نتیجه اسپانیای میزبان برای دومین بار متوالی در یورو 2020 در کسب پیروزی ناکام ماند. مردان لوئیس انریکه که در دور نخست هم از پس سوئد برنیامده بودند، با این تساوی 2 امتیازی شدند و در رده سوم جدول گروه شان قرار گرفتند. این در حالیست که آنها در آخرین بازی شان بازی به مصاف اسلواکی تیم دوم جدول بروند و برای صعود به مرحله بعدی باید 3 امتیازی آن بازی را کسب نمایند.

شرایط لهستان اما حتی بدتر از اسپانیایی ها شد. آنها که در دور نخست به اسلواکی باختند، اکنون با تنها یک امتیاز در قعر جدول قرار دارند و در آخرین بازی شان هم باید به مصاف سوئد صدرنشین بروند که با یک تساوی هم می تواند صعودش را به مرحله بعدی قطعی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 788

به "یورو 2020، اسپانیا باز هم در خانه متوقف شد، حسرت برد بر دل ماتادورها ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، اسپانیا باز هم در خانه متوقف شد، حسرت برد بر دل ماتادورها ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید