یک فوریت استفساریه بودجه سال 1400 شهرداری تهران آنالیز می گردد

به گزارش مجله کامسا، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی شورای شهر تهران از آنالیز یک فوریت دو استفساریه شهردار تهران اطلاع داد.

یک فوریت استفساریه بودجه سال 1400 شهرداری تهران آنالیز می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری بیست و دومین جلسه شورای شهر تهران در روز سه شنبه 18 آبان گفت: در این جلسه یک فوریت آنالیز استفساریه شهرداری تهران درباره بودجه سال 1400 شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های تابعه مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، افزود: بعلاوه 6 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در کمیسیونالزام شهرداری تهران به انجام مطالعات توجیه فنی، مالی زیست محیطی، فرهنگی-اجتماعی و ارائه برنامه زمان بندی برای کلیه طرح ها و پروژ های شهرداری تهران انتخاب خواهند شد.

نادعلی ادامه داد: دو انتخاب دیگر نیز در دستور کار جلسه فردای شوراست که یک نفر جهت عضویت برای کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبه ساماندهی ابزار های تبلیغات صنفی منصوب در شهر تهران و دو نفر نیز جهت عضویت در کمیته هماهنگی مدیریت بحران و واکنش اضطراری شهر تهران موضوع ماده هشتم انتخاب خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حفظ و توسعه فضای سبز درشهر ها اشاره نمود و گفت: 22 پلاک ثبتی مرتبط با قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و توسعه فضای سبز در شهر ها که از جلسات قبلی به این جلسه موکول شده بود، فردا آنالیز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 933

به "یک فوریت استفساریه بودجه سال 1400 شهرداری تهران آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک فوریت استفساریه بودجه سال 1400 شهرداری تهران آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید