1+2 استقلالی علیه فرهاد مجیدی، تبعات دو شکست استقلال برای فرهاد مجیدی

به گزارش مجله کامسا، دو سرمربی سابق استقلال رقابتی داغ و جدی با تیم استقلال بر سر کسب سهمیه آسیا برای فصل آینده آغاز کرده اند.

1+2 استقلالی علیه فرهاد مجیدی، تبعات دو شکست استقلال برای فرهاد مجیدی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان فرهاد مجیدی بعد از دو شکست پی در پی در لیگ برتر نه تنها شانس قهرمانی را تا حدود زیادی از دست دادند، بلکه حالا حتی در کسب سهمیه آسیایی هم کار ساده ای در پیش ندارند و برای این منظور رقبایی جدی دارند.

اگر باور کنیم شانس قهرمانی را باید به دو تیم سپاهان و پرسپولیس داد، دو سهمیه آسیا برای فصل آینده در لیگ هم به این دو باشگاه تعلق می گیرد و در آن صورت رقابت برای کسب سهمیه سوم بین 3 تیم استقلال، گل گهر و آلومینیوم داغ است. این در حالی است که جواد نکونام و فولاد نتوانند از دیدارهای معوقه خود امتیاز کامل بگیرند چرا که در صورت پیروزی فولاد در دیدارهای معوقه، آنگاه این تیم هم یک مدعی جدی برای کسب سهمیه خواهد بود.

استقلالی ها برای به دست آوردن سهمیه سوم آسیا از لیگ برتر، دو تیمی را به عنوان رقیب کنار خود دارند که هدایت آنها بر عهده علیرضا منصوریان و امیر قلعه نویی است که خود از استقلالی های سابق هستند و سابقه سرمربیگری این تیم را هم دارند. شاید حتی به زودی جواد نکونام هم به این جمع اضافه شود.

باید تا انتهای فصل منتظر بود تا تعیین شود در رقابت فرهاد مجیدی با امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان و جواد نکونام کدام یک عملکرد بهتری داشته و پیروز به کسب سهمیه آسیایی می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 737

به "1+2 استقلالی علیه فرهاد مجیدی، تبعات دو شکست استقلال برای فرهاد مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1+2 استقلالی علیه فرهاد مجیدی، تبعات دو شکست استقلال برای فرهاد مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید