10 ترند مجذوب کننده رنگ موی عید 1401 که حتما باید امتحان کنید

به گزارش مجله کامسا، فصل بهار نزدیک است و به احتمال زیاد خیلی از شماها برای تغییر فصل و سال هیجان زده هستید. حتما به فکر این هستید که برای عید سال جاری تنوع و تغییری در خودتان ایجاد کنید. ساده ترین و آسان ترین راه برای ایجاد تنوع، تغییر دادن رنگ و استایل موهاست. خبر خوب این است که از هایلایت های صورتی گرفته تا رنگ موی کاراملی، همه و همه جز ترندهای مجذوب نماینده و زیبا رنگ موی عید سال جاری هستند که به شما یاری می نمایند تا با هر سلیقه ای، مدل دلخواهتان را انتخاب کنید. در ادامه با این ترندها آشنا شوید.

10 ترند مجذوب کننده رنگ موی عید 1401 که حتما باید امتحان کنید
  • چگونه انواع مو را به روشی درست و حرفه ای سشوار بکشید؟

1. قهوه ای؛ رنگ موی سال 1401 بدون دکلره

رنگ موی قهوه ای، در واقع هرگز از مد خارج نمی گردد. حتما متوجه شدید که سال جاری زمستان این رنگ مو هواداران زیادی داشت؛ خب باید بدانید که قرار است به محبوبیت خود ادامه دهد. به گفته ریچی کانداسامی که یکی از مشهورترین رنگ سازان دنیا است، بهار سال جاری رنگ قهوه ای تیره را بیشتر خواهیم دید که البته سایه ها و تناژهای مختلفی به آن اضافه خواهد شد تا مجذوب نمایندهیت آن دو چندان گردد.

2. صورتی و بنفش پاستلی

با وجود تمام اتفاقات و سختی هایی که در این دو سال اخیر تحمل نموده ایم، همه ماها سزاوار کمی بی خیال بودن، تغییر اساسی و حال خوب هستیم. موهای صورتی و بنفش یک تغییر جسورانه هستند که به شما این اجازه را می دهند تا فصل بهار را کاملا احساس کنید. اگر دوست دارید می توانید کل موهایتان را رنگ کنید یا این کار را به صورت هایلایت انجام دهید تا حس و حال شاداب تری به صورت شما بدهد.

3. قرمز مسی

اگر موهای طبیعی شما به رنگ حنایی است، سال جاری سال شماست. به گفته ریچل بُد، رنگ ساز مشهور و سفیر برند ماتریکس، این رنگ موی عید یک انتخاب سرگرم نماینده و مجذوب نماینده برای همه است؛ فقط کافی است که تناژ رنگی مناسب برای پوست خودتان را انتخاب کنید. اگر درباره انجام دادن این کار مطمئن نیستید، می توانید از هایلایت های قرمز در موهایتان بهره ببرید. هایلایت های قرمز از مجذوب نمایندهیت این رنگ مو کم نخواهند کرد. این رنگ موی خیره نماینده و مجذوب نماینده، یک انتخاب عالی برای بهار سال جاری خواهد بود؛ زیرا قرمز گرم، قوی، ظریف و مهم تر از همه بسیار شیک است.

4. بالیاژ رینگ لایتی؛ رنگ موی لاکچری عید سال جاری

بالیاژ رینگ لایتی، فریم قوی تری برای صورت شما ایجاد می نماید. با این رنگ موی عید شما می توانید به راحتی جلوه های خیره نماینده ای برای صورتتان ایجاد کنید بدون اینکه به یک رینگ لایت در جلوی صورتتان احتیاج داشته باشید! نکته ای که در خصوص این مدل رنگ مو وجود دارد این است که نباید هیچ گونه خط تیز و خشنی در آن ایجاد گردد. موهای شما باید به تدریج وقتی به ساقه می رسند روشن تر و درخشان تر شوند و در قسمت ریشه تیره تر باشند. از آن جایی که در این مدل، همه موهایتان دکلره شده نیستند، نگهداری از آن راحت تر خواهد بود.

5. ریشه های تیره

یکی از تم های اصلی برای بهار سال جاری، مدل موهایی است که در عین ایجاد تغییر، نگهداری از آن ها راحت باشد؛ به همین علت ریشه های قوی و تیره یکی از ترندهای اصلی خواهند بود. بنابراین اگر به تازگی موهایتان را رنگ کردید و اکنون ریشه های موهایتان در حال بلند شدن هستند، اصلا جای نگرانی نیست؛ چون شما بدون انجام کار خاصی آن ها را به یک ترند مد تبدیل نموده اید. اگر برای اولین بار می خواهید این مدل رنگ مو را امتحان کنید، حتما در نحوه رنگ آن دقت کنید تا کاملا طبیعی به نظر برسد. رنگ موهایتان نباید به گونه ای باشد که انگار فراموش نموده اید ریشه ها را رنگ کنید و نباید یک مرز ناهموار بین ریشه و ساقه موهایتان ایجاد گردد.

6. رنگ موی آبی روشن

موهای آبی، از پاییز سال جاری ترند شده بودند و هرچه به سمت بهار می رویم، تناژ این رنگ مو به طوسی نزدیک تر می گردد. اگر از هواداران انیمیشن ها هستید و دوست دارید کمی حس و حال فانتزی تری برای خود ایجاد کنید، رنگ موی آبی راه شما خواهد بود.

7. بلوند شنی

می توان گفت که بلوند شنی برترین انتخاب برای روزهای گرم پیش رو است. با این رنگ مو شما به استقبال تابستان خواهید رفت. برای این رنگ مو شما می توانید یک بلوند خاکستری با کنتراست کم انتخاب کنید و آن را با هایلایت های بژ مخلوط کنید. این ترکیب رنگ مویی درخشان ایجاد خواهد نمود که نمی توان از آن چشم برداشت.

8. هایلایت فریم نماینده صورت

بله درست است. هایلایت های تازهی که مدتی است در اینستاگرام و تیک تاک می بینید برای بهار سال بعد همچنان باقی خواهند ماند. احتمالا سلبریتی های زیادی را با این مدل رنگ مو دیده اید و می توانید از آن ها ایده بگیرید. هایلایت هایتان می توانند به رنگ های بلوند، صورتی، بنفش، قرمز یا هر رنگ متناسب با حال و هوای شما باشند.

9. رنگ موی عسلی

به احتمال زیاد این رنگ مو را روی موهای خانواده کارداشیان و جنر دیده اید. اگر موهای تیره ای دارید و آمادگی کامل برای یک تغییر بزرگ را ندارید، رنگ موی عسلی پیشنهاد ما به شما خواهد بود. این رنگ موی عید در عین سادگی، می تواند حس و حال بهاری را برای شما ایجاد کند و مجذوب نمایندهیت زیادی به چهره شما بدهد.

10. بلوند کره ای؛ رنگ موی سال 1400 برای موهای کوتاه

اگر توجه نموده باشید، سال جاری بلوندهای یخی را کمتر دیدید و بلوندهای گرم و کره ای محبوبیت و هواداران بیشتری پیدا کردند. هایلایت های گرم ظاهر طبیعی تری نسبت به بلوندهای یخی به شما می دهند. البته به یاد داشته باشید که نگهداری از موهای بلوند کار راحتی نیست؛ بنابراین استفاده از مواد مراقبتی مو را از قلم نیاندازید.

مدل موهای ترند برای عید 1401

اگر علاوه بر رنگ کردن موهایتان در پی مدل موی تازهی برای خود هستید، با چند مورد از ترندهای مدل مو برای سال تازه آشنا شوید.

1. مدل باب کلاسیک

وقتی صحبت از موهای کوتاه می گردد، احتمالا مدل باب، پر طرفدارترین و مجذوب نماینده ترین مدل مویی است که با هر فرم صورتی ترکیب چشم گیری ایجاد می نماید. مدل موی باب با چتری یا بدون چتری یکی از ترندهای بزرگ برای سال 2022 است. اگر موهای صافی دارید از این مدل چشم پوشی نکنید. برای مجذوب نمایندهیت بیشتر می توانید قسمت جلویی موهایتان را کمی بلندتر و تا روی چانه بگذارید. اگر موهای نازک و ظریفی داشته باشید خط تمیزتری برای این کار ایجاد می نماید.

2. مدل چتری بلند

مدل موی چتری از مدل هایی است که همواره در دنیای مد هواداران خود را دارد؛ اما اگر برای اولین هیجان زده هستید که مدل چتری را امتحان کنید، بهتر است مدل چتری ملایم و بلندتر را انتخاب کنید. اگر موهای ضخیم و پرپشتی دارید، این مدل چتری موهایتان را صاف تر می نماید و حالت زیباتری به آن ها می دهد.

3. بافت مو

به طور کلی مردم دوست دارند موهایشان طوری باشد که مراقبت کمتری احتیاج داشته باشد؛ بنابراین در سال 2022 مدل های مختلف بافت مو هواداران بسیار زیادی خواهد داشت. بافت مو ظاهر بسیار شیکی دارد و تغییر زیادی در حالت صورت شما نیز ایجاد می نماید.

4. موهای طبیعی موج دار

همان طور که می دانید، چند مدت است که شعار اصلی مد در قسمت های آرایشی و مو، زیبایی طبیعی است. پس اگر موهای موج دار دارید، اتوی مو یا فر نماینده ها را کنار گذاشته و زیبایی موهای طبیعی تان را به نمایش بگذارید. می توانید از محصولات مراقبتی مو مانند ماسک و نرم نماینده بهره ببرید تا درخشش بیشتری به موهایتان بدهید.

5. موهای خرد و تکه تکه

اگر موهای کم پشت و نازکی دارید، این مدل مو مخصوص شماست. موهای خرد و تکه تکه شده حجم بیشتری به موهای شما می دهد و در عین حال مجذوب نمایندهیت چهره شما را بیشتر می نماید.

6. اکسسوری های مو

فرقی نمی نماید مدل موی انتخابی شما برای سال 1401 کدام است؛ اما در هر صورت استفاده از اکسسوری ها یک مورد لازم است. از هرچیزی از هدبند گرفته تا روسری سر، سنجاق مو و حتی یک گیره پاپیونی می توانید بهره ببرید. اکسسوری ها حالت موهای شما را زیباتر می نمایند و به آن ها مجذوب نمایندهیت بیشتری می دهند؛ بنابراین در استفاده از آن ها شک نداشته باشید.

7. فرق از وسط

اگر مطمئن نیستید فرق موهای شما در کدام سمت بهتر است، می توانید مدل فرق از وسط را انتخاب کنید. این مدل یکی از ترندهای مجذوب نماینده 2022 است که ظاهر تازهی به موهای شما می دهد. یکی از مزیت های فرق از وسط این است که می توانید مدل موهای مختلف و بعلاوه اکسسوری های مجذوب نمایندهی را به همراه آن امتحان کنید.

8. موهای فرفری دهه 80

اگر موهای فر دارید یا از هواداران موهای فرفری هستید، سال جاری سال خوبی برای شما خواهد بود. موی فر یکی دیگر از روش هایی است که باعث حجیم تر دیده شدن موهای شما می گردد؛ بنابراین اگر موهای شما در حالت عادی فر نیستند می توانید از فر نماینده مو یا اکستنشن نیز بهره ببرید.

  • 9 نکته ای که قبل از انجام اکستنشن مو باید به آن ها توجه کنید

9. موهای درهم برهم مدرن

مدل موهای تیلور سوئیفت برای سال 2020 تا 2021 درهم برهم مدرن بود که هواداران زیادی را به خود جلب کرد و این مدل مو همچنان به محبوب بودن خود ادامه می دهد. البته اگر به موهای لایه لایه علاقه ندارید، بهتر است این مدل مو را انتخاب نکنید؛ زیرا مدل موی درهم برهم احتیاج به برش ها و لایه های زیادی دارد تا بافت سرزنده و جالبی به خود بگیرد. اگر موهای فر یا مجعد دارید و از چتری کردن جلوی موهایتان می ترسید، این مدل مو پیشنهاد مناسبی برای شماست.

حرف آخر

اکنون با مجذوب نماینده ترین ترندهای رنگ موی عید و مدل مو برای بهار 2022 آشنا شدید. از تغییر کردن نترسید و برای تنوع هم که شده مدل مویی که مدت ها چشمتان را گرفته بود را امتحان کنید. البته در هر صورت مراقبت از موهایتان را از قلم نیاندازید؛ زیرا مهم ترین نکته سالم و درخشان بودن موهای طبیعی شماست.

منابع: Cosmopolitian, Allure, Seventeen

منبع: دیجی استایل
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1085

به "10 ترند مجذوب کننده رنگ موی عید 1401 که حتما باید امتحان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ترند مجذوب کننده رنگ موی عید 1401 که حتما باید امتحان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید