افزایش 25 هزار نفری ظرفیت ورودی های دانشگاه فرهنگیان

به گزارش مجله کامسا، تهران (پانا) - معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان درباره افزایش ظرفیت ورودی های این دانشگاه گفت برای جبران کمبود معلم، کوشش بر این است که به جای خرید خدمات و سرباز معلم، پذیرش دانشجو سالانه به بیش از 25 هزار نفر برسد.

افزایش 25 هزار نفری ظرفیت ورودی های دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرنگاران، پرویز انصاری راد، معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان درباره افزایش ورودی های دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در دو بخش صورت می گیرد، جذب دانشجو پیوسته که به صورت 4 ساله، شبانه روزی و با صلاحیت های حرفه ای است و بخش دیگر پذیرش دانشجو؛ آموزش و پرورش این اختیار را دارد که براساس، اساسنامه می تواند از دانشجویان دانشگاه های دیگر به وسیله آزمون استخدامی در سال دانشجویان را پذیرش کند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان توضیح داد: از سال 97 که آقای خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان شد، سالانه 25 هزار نفر دانشجو پذیرش شدند، که قبل از سال 97 پذیرش دانشجو به 4 هزار نفر رسیده بود.

انصاری راد با اشاره به صحبت های تازه نوری وزیر آموزش و پرورش درباره افزایش ظرفیت ورودی دانشگاه فرهنگیان گفت: برای جبران کمبود معلم، کوشش بر این است که به جای خرید خدمات وسرباز معلم، پذیرش دانشجو سالانه به بیش از 25 هزار نفر برسد.

او اضافه نمود: هماهنگی ها با آموزش و پرورش کل کشور در این باره صورت گرفته است و امیدواریم بر اساس افزایش فضا هایی که آموزش و پرورش دارد، این امر محقق گردد. در سه سال اخیر سالانه 25 هزار دانشجوی پیوسته در این دانشگاه جذب شدند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان درباره نحوه حضور دانشجویان در دانشگاه گفت: درباره حضور دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان ما تابع ستاد ملی کرونا و وزارت علوم هستیم. در حال حاضر دانشجویانی که دروس عملی دارند در صورتی که واکسیناسیون کامل شده باشند با رعایت پروتکل های بهداشتی در دانشگاه حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 981

به "افزایش 25 هزار نفری ظرفیت ورودی های دانشگاه فرهنگیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 25 هزار نفری ظرفیت ورودی های دانشگاه فرهنگیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید