افشای علت اصلی انصراف ستاره مطرح برای پرسپولیسی شدن

به گزارش مجله کامسا، یکی از حواشی عجیب اخیر فوتبال ایران، خرید مهاجم خارجی بدون مشورت و هماهنگی با یحیی گل محمدی بود!

افشای علت اصلی انصراف ستاره مطرح برای پرسپولیسی شدن

باشگاه پرسپولیس برای خرید نبیل باهویی در روز آخر فرصت برای بستن فهرست آسیایی بدون در نظر گرفتن نظر فنی یحیی گل محمدی اقدام به این کار کرد. سرمربی پرسپولیس اما در مصاحبه ای کوتاه نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و ناراحتی خود را از این اقدام باشگاه اعلام نمود. گزینه مورد نظر یحیی گل محمدی که مهرداد خانبان آنالیزور پرسپولیس پس از تماشا فیلم های متعدد انتخاب نموده بود، فیلیپه کایسدو بود.

مهاجم باتجربه و حرفه ای اهل کشور اکوادور که سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس و سری آ ایتالیا را در کارنامه خود دارد و در تیم هایی مانند منچسترسیتی، لاتزیو و اینتر سابقه بازی دارد. به همین دلیل خبردار شدیم فیلیپه کایسدو ابتدا خواستار مبلغ یک میلیون و 300 هزار دلار برای یک فصل از باشگاه پرسپولیس درخواست کرد. همین درخواست باعث شد مذاکرات ادامه پیدا کند و البته کایسدو راضی شد دو ساله با ارقام 700 هزار دلار برای سال اول و یک میلیون دلار برای سال دوم، قراردادش با پرسپولیس را به امضاء برساند اما...

انتظار می رفت رضا درویش که به واسطه عملکرد پرسپولیس در پنجره نقل وانتقالات تابستانی، کارنامه اش مورد انتقاد طرفداران این باشگاه قرار گرفته و بتواند با جذب فیلیپه کایسدو هم رضایت طرفداران را جلب کند و هم اینکه بتواند رضایت کادرفنی را به دست آورد اما چنین نشد.

در حالی که به نظر می رسید باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مذاکرات مثبتی با فلیپه کایسدو، مهاجم سابق تیم های اینترمیلان، لاتزیو و منچسترسیتی برای حضور او در جمع سرخ پوشان مرکز انجام داده باشد ناگهان با اعلام درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جذب کایسدو به خاطر فحاشی و پیغام های توهین آمیز و حمله مجازی به صفحه اینستاگرام همسرش منتفی شد!

این درحالی است که شنیدیم علت اصلی منتفی شدن این نقل و انتقال تعلل باشگاه پرسپولیس و عدم توافق مالی کایسدو با باشگاه ایرانی بوده و این موضوع ربطی به حمله کاربران ایرانی به صفحه شخصی همسر این مهاجم نداشته است!

ظاهرا رضا درویش حاضر نشده برای یک مهاجم 35 ساله مبلغ یک میلیون و 700 هزار دلار برای 2 سال بپردازد!

منبع: فرارو
انتشار: 26 شهریور 1402 بروزرسانی: 26 شهریور 1402 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1340

به "افشای علت اصلی انصراف ستاره مطرح برای پرسپولیسی شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای علت اصلی انصراف ستاره مطرح برای پرسپولیسی شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید