بخش هایی از پکن در پی مشاهده خوشه جدید ابتلا به کرونا قرنطینه شد

به گزارش مجله کامسا، در پی مشاهده موارد جدید ابتلا به کروناویروس در پایتخت چین که با یک بازار گوشت مرتبط است، این بازار و مدارس اطراف به طور موقت تعطیل شد و چند بخش مسکونی به حالت قرنطینه درآمد.

بخش هایی از پکن در پی مشاهده خوشه جدید ابتلا به کرونا قرنطینه شد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یازده بخش مسکونی در جنوب پایتخت چین در پی مشاهده موارد تازه ابتلا به کروناویروس که گفته می گردد با یک بازار گوشت نزدیک به این مناطق در ارتباط است، قرنطینه شد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از مقامات چینی خاطرنشان کرد هفت مورد ابتلا با بازار گوشت ژینفادی مرتبط است که شش مورد آن ها روز شنبه تایید شد. نُه مدرسه و کودکستان نزدیک به این بازار هم تعطیل شده است.

بنابر گزارش ها، آزمایش کرونای دو مرد که در یک مرکز تحقیقات گوشت کار می نمایند و اخیراً از این بازار بازدید نموده بودند، مثبت شده است. هنوز معین نیست این دو نفر چطور به این بیماری مبتلا شده اند.

همچنان نگرانی درباره موج دوم شیوع ویروس کرونا که اولین بار در یک بازار غذاهای دریایی در شهر ووهان چین در ماه دسامبر گزارش شد، حتی در کشورهایی که توانسته اند بیماری را مهار نمایند، وجود دارد.

مقامات پکن خاطرنشان کردند بیش از 10 هزار نفر در این بازار تحت آزمایش نوکلئیک اسید برای تشخیص آلودگی به کروناویروس قرار خواهند گرفت.

چین در روز آدینه یازده مورد جدید ابتلا و هفت مورد ابتلای بدون علائم را گزارش کرد. پنج مورد از ابتلاهای جدید منبع خارجی داشتند.

از ابتدای شیوع کرونا در چین، 83 هزار و 75 نفر به این بیماری مبتلا شده اند که از این میان 4 هزار و 634 نفر جان باخته اند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 123

به "بخش هایی از پکن در پی مشاهده خوشه جدید ابتلا به کرونا قرنطینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش هایی از پکن در پی مشاهده خوشه جدید ابتلا به کرونا قرنطینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید