تست کرونای یک راسو در آمریکا مثبت شد ، بابانوئل آلوده به کرونا چند نفر را به کشتن داد (عکس)

به گزارش مجله کامسا، در حالی که شیوع ویروس انگلیسی جهش یافته در اروپا ادامه دارد مشاهده یک راسوی مبتلا به کرونا در آمریکا نگرانی ها را در این کشور تشدید نموده است.

تست کرونای یک راسو در آمریکا مثبت شد ، بابانوئل آلوده به کرونا چند نفر را به کشتن داد (عکس)

به گزارش خبرنگاران ، آنچه در ادامه می آید مروری بر آخرین اخبار ویروس کرونا در رسانه های سراسر جهان است.

*در پکن بعد از اینکه اعلام شد دو مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا ثبت شده بلافاصله از 800 هزار نفر تست کرونا به عمل آمد. آن دو مورد مبتلا در شمال شهر پکن بوده اند.

*در قاره آفریقا مجموع مبتلایان به کووید 19 بیش از 2 میلیون و 600 هزار نفر اعلام شد. 60 هزار فوتی در این قاره نیز ثبت شده است.

*مراجعه یک بیمار مبتلا به کرونا به فروشگاهی به نام کولز و پرایسلین در سیدنی استرالیا باعث اعلام حالت فوق العاده در این شهر شده است و به تمامی مراجعه نمایندگان به این فروشگاه دستور داده شده بلافاصله تست کرونا بدهند و خود را در خانه قرنطینه نمایند.

*ترامپ از امضای لایحه امداد 900 میلیون دلاری ویروس کرونا برای کشورش تا نیمه شب خودداری می نماید ، به این معنی که 14 میلیون آمریکایی همچنان بیکار باقی می مانند.

*این هفته 100 میلیون دوز از واکسن کرونای آکسفورد در بریتانیا توزیع خواهد شد. محققان می گویند این واکسن برای گونه جهش یافته و مسری تر کرونا در این کشور هم موثر است.

*شرایط بحرانی در اروگون آمریکا اعلام شد و دلیلش هم چیزی نیست جز یک راسو. تست کرونای یک راسو که از مزرعه ای در این شهر آمریکا فرار نموده بود مثبت اعلام شد. پیش از این ابتلای راسوها به کرونا در دانمارک باعث از بین بردن 17 میلیون قطعه از این جانوران در این کشور شده بود.

*کرونای انگلیسی که به شدت مسری است در اسپانیا و سوئد هم رویت و موارد مثبت ابتلا به این نوع کرونا اعلام شد. این ویروس پیش از این به فرانسه و ایرلند هم رسیده بود.

*ویروس کرونا آنچنان از نظر مالی به آمریکا ضربه زده است که تحلیل های مالی نشان می دهد چین تا سال 2028 با کنار زدن آمریکا تبدیل به عظیم ترین قطب مالی جهان می گردد.

*بازدید یک بابانوئل آلوده به ویروس کرونا از یک مرکز نگهداری از سالمندان در بلژیک باعث ابتلا و مرگ 18 نفر از ساکنان این مراکز شد. هنوز خبرهای تکمیلی در رابطه با این اتفاق منتشر نشده است. این عکسی است که از آن بابانوئل منتشر شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 466

به "تست کرونای یک راسو در آمریکا مثبت شد ، بابانوئل آلوده به کرونا چند نفر را به کشتن داد (عکس)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای یک راسو در آمریکا مثبت شد ، بابانوئل آلوده به کرونا چند نفر را به کشتن داد (عکس)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید