ترکیب تراکتور مقابل استقلال

به گزارش مجله کامسا، تیم فوتبال تراکتور که هفته گذشته در تبریز پیروز به کسب پیروزی دو بر صفر مقابل استقلال در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر شد، از ساعت 15 امروز در نخستین بازی خود در فصل نو جام حذفی دوباره به مصاف آبی پوشان می رود و این بار مهمان خواهد بود.

ترکیب تراکتور مقابل استقلال

ترکیب تراکتور در مسابقه امروز برابر آبی ها نسبت به دیدار لیگ برتر مقابل استقلال فقط یک تغییر در قلب خط دفاعی داشته که سید محمد حسینی پس از اینکه عنوان کرده بود احتمالا آخرین بازی خود را برای تبریزی ها انجام داده، از ترکیب خارج شده و آرش قادری جای او را گرفته است.

غیبت دوباره محمد عباس زاده به دلیل مصدومیت کاری کرده تا رضا اسدی برای دومین مسابقه پیاپی به جای خط میانی در خط حمله به کار گرفته شود و مهاجم سرخ پوشان تبریزی در بازی با استقلال باشد.

محمدرضا اخباری مثل همیشه درون دروازه تراکتور است؛ هادی محمدی و آرش قادری در خط دفاعی این تیم بازی می کنند و محمد آقاجان پور و پوریا آریاکیا به عنوان مدافعان راست و چپ برابر استقلال به میدان می روند.

صفاء هادی و گوستاوو مثل دیدارهای قبل در خط میانی تراکتور بازی می کنند و جلوتر از آنها ریکاردو آلوز، برترین پاسور لیگ برتر که در دیدار لیگ برتری مقابل استقلال پاس گل داده بود، به میدان می رود.

محمد قنبری، بازیکن دو گله تراکتور مقابل استقلال امروز هم وینگر این تیم در جام حذفی است و محمدرضا عباسی به عنوان وینگر چپ به کار گرفته شده و رضا اسدی هم مهاجم این تیم خواهد بود.

ترکیب تراکتور مقابل استقلال به صورت زیر است:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، محمد آقاجان پور، پوریا آریاکیا، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، محمدرضا عباسی و رضا اسدی

منبع: فرارو
انتشار: 25 دی 1401 بروزرسانی: 25 دی 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1242

به "ترکیب تراکتور مقابل استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب تراکتور مقابل استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید