جام قهرمانی استقلالی ها طلایی نمی گردد

به گزارش مجله کامسا، دو هفته به خاتمه لیگ برتر به جای مانده و استقلال تهران با 28 بازی بدون هیچ شکستی در صدر جدول قرار گرفته است و قهرمانی اش را پیش تر مسجل نموده است. از اینجا لیگ به بعد استقلالی ها تنها در پی حفظ رکورد شکست ناپدیری شان در لیگ برتر هستند.

جام قهرمانی استقلالی ها طلایی نمی گردد

به گزارش خبرنگاران، اگر استقلال دو بازی انتهای برابر مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان را هم بدون شکست به انتها برساند می تواند قهرمانی این فصلش را رویایی تر هم کند. قهرمانی در لیگی که هیچ تیمی توان شکست آنها را نداشته است.

اگرچه فرهاد مجیدی در اظهارنظرهایش گفته که مسئله رکورد برایش مهم نیست اما همه می دانیم که حفظ این فرایند برای گوینده جمله من به این ها نمی بازم از هرچیزی در حال حاضر مهم تر است. شاهد مثالش هم اینکه استقلالی ها دو هفته مانده به انتها لیگ از سازمان لیگ در خواست نموده اند که برای آنها جام قهرمانی طلایی آماده نمایند. در لیگ برتر انگلستان رسم بر این است که اگر تیمی لیگ را بدون شکست به انتها برساند و قهرمان گردد صاحب جام قهرمانی طلایی می گردد. اما آیا این ایده در فوتبال ایران هم جایی دارد؟

حجت الله بهمنی، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال در خصوص تقاضای باشگاه استقلال برای اهدای جام طلایی به استقلال به علت قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر بیست و یکم مطرح نمود: جام طلایی قهرمانی فقط در کشور انگلیس به تیم قهرمان بدون باخت اهدا می گردد و در لیگ های معتبر دیگر جهان مرسوم نیست، اهدای جام طلایی به تیم قهرمان پیش بینی نشده است و در واقع همان جام قهرمانی است که به رنگ طلایی درآمده است و جام جداگانه ای نیست. با این حال در آئین نامه مسابقات سازمان لیگ فوتبال کشورمان در خصوص جام طلایی قهرمانی موردی ذکر نشده ضمن اینکه این اولین مرتبه است که یک تیم در آستانه قهرمانی بدون باخت در لیگ برتر است که بنده این قهرمانی را به تیم استقلال و طرفداران خوب این باشگاه تبریک می گویم اما در آئین نامه مسابقات لیگ برتر اهدای جام طلایی به تیم قهرمان پیش بینی نشده است.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1130

به "جام قهرمانی استقلالی ها طلایی نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام قهرمانی استقلالی ها طلایی نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید