خبرنگاران سیدصالحی: بازی استقلال و سپاهان 6 امتیاز دارد

به گزارش مجله کامسا، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی استقلال و سپاهان 6 امتیاز دارد و هر کدام از دو تیم که به برتری برسند در نیم فصل رتبه اول را به خود اختصاص خواهد داد.

خبرنگاران سیدصالحی: بازی استقلال و سپاهان 6 امتیاز دارد

به گزارش خبرنگاران، سیدمهدی سیدصالحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: استقلال در خط حمله خود نفرات توانمندی را در اختیار دارد و که می توانند مدافعان سپاهان اصفهان را به خط بیندازند.

وی افزود: مهدی قایدی، شیخ دیاباته و ارسلان مطهری این توانایی را دارند دروازه سپاهان را باز کنند و من این اطمینان را دارم یکی از آنها گلزنی می کند.

پیشکسوت استقلال گفت: بازی استقلال و سپاهان 6 امتیاز دارد و هر کدام از دو تیم که به برتری برسند در نیم فصل رتبه اول را به خود اختصاص خواهند داد.

سیدصالحی شرح داد: یکی از ایراداتی که به استقلال مطرح می شود نبود یک هافبک بازیساز در این تیم است، پس از جدایی علی کریمی این خلا هنوز برطرف نشده است.

وی تاکید کرد: محمود فکری باید تمرینات بیشتری را برای فاز دفاعی تیمش در نظر بگیرد، آنها نباید به راحتی حریف را در موقعیت گل قرار دهند.

بازیکن اسبق استقلال در انتها گفت: بهترین سیستم برای استقلال 4 -2-3-1 است و باعث می شود که در تمامی پست ها توازن برخوردار باشد.

دیدار تیم های استقلال و سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس روز شنبه ساعت 17 در اصفهان برگزار می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 540

به "خبرنگاران سیدصالحی: بازی استقلال و سپاهان 6 امتیاز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سیدصالحی: بازی استقلال و سپاهان 6 امتیاز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید