زمان استخدام هزار نفری تمدید شد ، شرایط استخدام در شرکت انتخاب چیست؟

به گزارش مجله کامسا، به گزارش خبرنگاران، شرکت انتخاب به اسم یکی از شرکت های فعال در حوزه فراوری لوازم خانگی در ایران، سال جاری 1400 نیروی تازه را استخدام می نماید. اما شرایط استخدام چیست و چه کسانی می توانند در آزمون استخدامی گروه انتخاب شرکت نمایند؟

زمان استخدام هزار نفری تمدید شد ، شرایط استخدام در شرکت انتخاب چیست؟

براساس اطلاعیه استخدامی این گروه صنعتی در 9 گروه شغلی بیش از هزار نفر استخدام می شوند. استخدام این شرکت در حوزه های مختلف تولیدی، فروش، بازاریابی، خدمات پس از فروش، کیفیت، تحقیق و توسعه، منابع انسانی، بازرگانی و …انجام می گردد.

بعلاوه استخدام این شرکت در استان های تهران، اصفهان، خراسان، آذربایجان غربی و شرقی، خوزستان، فارس، کرمان، یزد، گلستان، گیلان، مازندران، هرمزگان انجام می گردد.

پیش از این اعلام شده بود که زمان ثبت نام در آزمون استخدامی گروه انتخاب تا نیمه شهریور ماه است. اما حالا این شرکت اعلام نموده که که زمان ثبت نام در آزمون هزار نفری گروه انتخاب تا خاتمه شهریور ماه تمدید شده است.

اما فرایند ثبت نام برای استخدام در گروه صنعتی انتخاب چیست؟ افراد برای شرکت در آزمون استخدامی گروه انتخاب باید ابتدا در سایت رسمی این شرکت به آدرس snowa.uiazmoon.ir مراجعه نمایند. آزمون استخدامی گروه انتخاب به وسیله دانشگاه اصفهان به صورت آنلاین برگزار می گردد.

زمان ثبت نام در آزمون استخدامی انتخاب، از ساعت 8 صبح روز دوشنبه اول شهریورماه 1400 تا خاتمه روز چهارشنبه 31 شهریورماه 1400 انجام می گردد.

بعلاوه برای افرادی که اطلاعات خود را در این سامانه ثبت نام نموده اند، فرصت دارند که اطلاعات خود در سامانه این شرکت را تا خاتمه شهریور ویرایش نمایند. زمان دریافت کارت ورود به جلسه ششم مهرماه 1400 است.

آزمون استخدام شرکت انتخاب در روزهای 8 و 9 مهرماه انجام می گردد.

شرایط استخدام در گروه صنعتی انتخاب

1 .حداکثر سن برای داوطلبان 35 سال معین شده است.

2 .حداکثر سن برای داوطلبان شغل تکنسین فنی (نصب وتعمیر لوازم خانگی) حداکثر 30سال است.

3 .در صورت دارا بودن سابقه کار مفید و مرتبط با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر(به شرط پرداخت حق بیمه)، با توجه به سابقه تا حداکثر 5 سال به سقف سنی معین شده افزوده می گردد (ارائه گواهی معتبر الزامی است).

فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های برتر کشور، در صورت انتخاب به اسم 3 برابر ظرفیت، در بخش مصاحبه تخصصی و مهارتی، در اولویت استخدام قرار می گیرند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 855

به "زمان استخدام هزار نفری تمدید شد ، شرایط استخدام در شرکت انتخاب چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان استخدام هزار نفری تمدید شد ، شرایط استخدام در شرکت انتخاب چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید