ماموریت نجات تیم عظیم آفریقایی به کی روش واگذار می گردد

به گزارش مجله کامسا، تهران (پانا) - این احتمال وجود دارد که فدراسیون فوتبال یکی از کشورهای مطرح قاره آفریقا برای نجات تیم ملی فوتبال این کشور به سرمربی اخراجی تیم ملی کلمبیا متوسل گردد.

ماموریت نجات تیم عظیم آفریقایی به کی روش واگذار می گردد

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

کارلوس کی روش که چند ماه پیش از سرمربیگری تیم ملی فوتبال کلمبیا اخراج شد، در آستانه بازگشت به قاره آفریقا نهاده شده است و شاید یکبار دیگر در قاره سیاه مشغول به مربیگری گردد.

سایت thesouthafrican در خبری کوتاه نوشت، گفته می گردد که کارلوس کی روش ، سرمربی سابق تیم ملی آفریقای جنوبی، نامزد اصلی حضور دوباره در راس کادر فنی تیم ملی آفریقای جنوبی است. کی روش که اصالتی موزامبیکی دارد، پیش از این در سال های 2000 تا 2002 سرمربی تیم ملی آفریقای جنوبی بوده است.

تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی هفته گذشته در مرحله گروهی انتخابی جام ملت های آفریقا در رده آخر نهاده شد و نتوانست به این رقابت ها برسد تا مدیران فدراسیون فوتبال این کشور حکم اخراج مولفی انتسکی سرمربی بومی خود را صادر نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 607

به "ماموریت نجات تیم عظیم آفریقایی به کی روش واگذار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت نجات تیم عظیم آفریقایی به کی روش واگذار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید