مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مواضع تازه دونالد ترامپ درمورد هواوی تا خبرهایی تازه از گوشی های سامسونگ

به گزارش مجله کامسا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مواضع تازه دونالد ترامپ درمورد هواوی تا خبرهایی تازه از گوشی های سامسونگ

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور ایالات متحده، در اظهاراتی بسیار مهم و شگفت آور بیان کرد که در جریان همکاری بعضی شرکت های آمریکایی با غول فناوری چین است و مسئله ای با این موضوع ندارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A50 یک به روزرسانی تازه دریافت کرد. این به روزرسانی تازه شامل مواردی مثل سوپر اسلو، پچ امنیتی و حالت شب است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس بعضی خبرهای فاش شده در خصوص گوشی گلکسی A90 به نظر می رسد این گوشی از امکاناتی مثل دوربین کشویی که پیش از این اعلام شده بود، برخوردار نخواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بعضی از گوشی های هوشمند با استفاده از ارتقای سطح پنل های خود در تلاشند رکورد فروش را افزایش دهند. برهمین اساس بعضی از ویژگی های تازه مثل اسکنر زیر نمایشگر به ویژگی های گوشی های هوشمند افزوده شده است.مشرو ح خبر را اینجا بخوانید.

خبرهای تازه از شرکت هواوی حکایت از آن دارند که دو گوشی هواوی میت 30 نسخه 5G و هواوی میت ایکس تا سرانجام پاییز امسال میلادی رونمایی می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1232

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مواضع تازه دونالد ترامپ درمورد هواوی تا خبرهایی تازه از گوشی های سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مواضع تازه دونالد ترامپ درمورد هواوی تا خبرهایی تازه از گوشی های سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید