بی توجهی برخی به دستورالعمل های بهداشتی استان را در شرایط بحرانی قرار داد

به گزارش مجله کامسا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود اعلام حساسیت ها، اما شرایط چهارمحال و بختیاری در شیوع کرونا بحرانی شد.

بی توجهی برخی به دستورالعمل های بهداشتی استان را در شرایط بحرانی قرار داد

به گزارش از ، عبدالرضا علی محمدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری در ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کووید 19 با اشاره به شرایط شیوع کرونا گفت: با وجود اعلام تمامی حساسیت ها در نشست های گذشته ستاد مقابله با شیوع کرونا، اما به جایی رسیدیم که شرایط استان در شیوع ویروس کرونا بحرانی شده است.

او افزود: متاسفانه در جلسات قبلی هر چه تذکر دادیم کسی گوش نکرد، در حالی که حفظ جان مردم با سیاسی کاری سنخیتی ندارد.

  • اعمال محدودیت های 14 روزه جدید کرونایی در چهارمحال و بختیاری

علی محمدی با اشاره به سپری شدن شرایط چهارمحال و بختیاری در شرایط مطلوب افزود: متاسفانه این شرایط با برخی بی توجهی ها بحرانی شد و اکنون شاهد مرگ هم وطنان خود شده ایم.

او ادامه داد: با توجه به محدودیت های چهارمحال و بختیاری و کمبود امکانات و تجهیزات، مگر تا چه اندازه می توان به کادر بهداشت و درمان فشار وارد کرد.

علی محمدی گفت: متاسفانه برخی از مردم دستورالعمل های بهداشتی اعلام شده را رعایت نمی کنند و با مسافرت و برگزاری انواع مراسم عروسی و عزاداری باعث شیوع ویروس کرونا می شوند.

او افزود: البته برای کنترل و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان تلاش های زیادی شده است، اما متاسفانه توجه کافی به موضوعات مرتبط نشد.

علی محمدی برای سومین مرتبه از اعضای ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کووید 19 چهارمحال و بختیاری تعطیلی دو هفته ای مکان ها و مراکز عمومی را خواستار شد و گفت: به صورت شبانه روزی آماده صدور دستور های قضایی مورد نیاز در این زمینه هستم تا بتوان محدودیت ها و اعمال فشار ها بر مردم و کادر بهداشت و درمان را کمتر کرد.

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 288

به "بی توجهی برخی به دستورالعمل های بهداشتی استان را در شرایط بحرانی قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی توجهی برخی به دستورالعمل های بهداشتی استان را در شرایط بحرانی قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید